Obsessions...

9 August 2007.

Hari ni quite uneventful. Takde apa yang menarik. Memula patut lunch dengan AHA, tapi kena kench last minute... sebab dia ada urgent work assignment. Aku ended up joining HA, ZAG and NSK ke Hartamas for lunch. Nasib baik la diaorang sanggup patah balik ambik aku kat office walaupun diaorang dah keluar on the way ke Hartamas. We all lepak kat Aji-Don Alley.

Hasrat hati nak camping ke Stong waterfall pun dah terbantut sebab penyertaan tak cukup 10 orang... so tak boleh pegi and we had to postpone the trip. Nak buat cemana... takde rezeki lah. Maybe next time.

Semalam aku, HA and ZAG ada sembang-sembang about our plan to Terengganu early September. Makan-makan Malaysia (slightly different concept than cuti-cuti Malaysia). Tujuan perjalanan semata-mata untuk pegi makan kat tempat-tempat yang best di Terengganu. So just imagine, kalau lepak tiga hari, and makan breakfast, lunch, afternoon tea, dinner and supper, dah 15 meals. So kalau nak try tempat yang berbeza-beza kat Terengganu, dah 15 tempat makan tu... fuyooo.... (RS kalau ko baca ni, jangan terliur dahhh.... hehe). Plan nya nak pegi hari Jumaat and lepak kat resort company aku sampai Sunday or Monday. Memanglah tak pernah dibuat orang aktiviti macam ni.

Lepas office, aku ngan RS dok plan macam-macam activities yang boleh dibuat hari ni. Last-last semuanya tak jadi. Finally, we agreed nak pegi dinner kat Nando's. Lepas Maghrib, both of us menapak ke Sogo sebab kat situ ada satu Nando's Outlet. Both of us had 1/2 Chicken with 2 sidelines. Kalau 1/4 chicken jerr... tak cukup. Memanglah kuat makan kan... RS ordered salad and coleslaw as sidelines, aku plak ordered corn and coleslaw. Both of us ordered Cappuccino Smoothies. Baru lah ada competition, kalau makan dengan kengkawan yang lain, semuanya nak jaga badan... bosan betul..hehe.

Lepas makan, terserempak dengan AM kat Sushi King... aiyoo...so health conscious. Rasa guilty sket larr sebab dah makan macam-macam tadi. Lagipun hari ni ponteng gym...cycling pun tak.

I have several obsessions. Salah satu daripadanya ialah aku ni suka sangat beli bag. Dah berpuluh-puluh biji bags kat rumah, tapi tak serik-serik lagi. So malam ni pun aku pusing-pusing tengok bag kat Sogo, aku suka beli backpack, or even bag yg ala-ala briefcase tapi more casual. Timberland has always been my favorite brand lah... Tapi malam ni, kat Ipod store ni, ada satu laptop bag, Dicota (made in Germany) yang aku dah suka. Tanpa pikir panjang, aku dah terjebak beli bag ni... hanj! Kalau dah obsessed tu... obsessed jugak. Maybe I need counseling...

No comments: