Mission Accomplished!

31 July 2007

I left the meeting early today at 4 p.m. not because aku kaki ponteng, but sebab aku punya counterpart tak dapat datang hari ni. So, I was given permission to leave early. Official dinner di sebelah malam pun aku malas nak join... Rasa takde mood nak ber-sosial dengan cuaca yang semacam je kat sini. Kat Perth ni...sejak aku sampai Sunday, asyik hujan je... Tak menentu pulak tu. Kat sini, hujan nya takde warning...tetiba je hujan....lepas tu sekejap berhenti, sekejap hujan balik... Dah berapa kali kena hujan pun aku tak tau...pagi kena, tengah hari kena, petang pun kena.

Oleh sebab aku balik awal sikit, I've decided utk pergi meronda... semalam tak sempat kan, kedai semua tutup. So aku pun berjalan-jalan lah disepanjang shopping area kat Perth ni. Mission utama aku, nak cari souvenir member2. For myself, aku nak cari CDs Anthony Callea. Semenjak member aku tunjuk dia punya klip performance kat Australian Idol nyanyi lagu The Prayer, aku rasa dia penyanyi yg amat baik. Tapi kat Malaysia takde pulak jual CD dia. So, dah ada kat Perth ni, aku sure tak lepaskan peluang utk cari CDs En. callea ni. Setelah pegi beberapa kedai, akhirnya kat Borders jugak yang ada... Aku terus beli both of his albums.

Lepas tu, ronda-ronda cari souvenir. Singgah satu lagi branch Australian Reflections and borong 12 helai t-shirts for friends and myself. Also bought a kangaroo and a koala sbg souvenir untuk letak kat rumah. Bila lapar aku singgah Restaurant Oleh-Oleh and makan mee curry. Hampeh, tak sedap. Lepas tu, balik bilik and browse internet... kemudian zzz.

No comments: