Hari Yang Murung...

5 August 2007

Aku dah agak dah! Harini aku sakit satu badan.... kaki semua sakit, bontot sakit, tangan sakit, belakang pun sakit...

Argggghhh! semalam main bola tak ingat... hari ni rasa lah akibatnya. Memang aku sakit badan betul... satu hari terbaring. Nak demam pun ada. Satu hari aku tak keluar rumah. Lunch pun aku makan maggi je sebab tak larat nak keluar. Hasrat hati nak pegi office pun aku batalkan. Dok melepek je kat rumah sambil tengok tv and buat light reading. Jangan besok pun tak boleh bangun sudah. Besok aku kena kasi lecture kat IDFR.

Ada jugak aku baca blog NA. Sedih betul baca latest entry dia... Sabarlah dik... ini semua warna-warna kehidupan. Hadapilah semua dengan tabah. Abang Long harap NA sentiasa cekal dan berfikiran positif di atas segala dugaan yang dihadapi.

Dah malam baru aku keluar ke kedai cari some can drinks and dinner. Memang betullah aku takde mood hari ni sebab badan rasa tak best. Nak tulis blog ni pun dalam keadaan monyok... I hope for better days tomorrow and days after... Good Nite.


Menanti Pasti

Kegelapan malam ini menyesakkan jiwa
Tanpa bintang untuk aku mimpikan mimpimu
Aku... merindu indah bulan
Menyuluh kelam malam
Mengharap bintang akan bersinar

Kesepian hati ini mengundang derita
Penantian satu seksa bila tanpa balas
Aku... menanti kata hati
Darimu satu pasti
Mengharap mimpi akan hakiki

Cinta
Bisikanlah asmaraku
Padanya gelora di kalbu
Hembusan nafas ini hanyalah kepadanya
Mencintai setulus hati

Bukakanlah asmaranya
Padaku setia menunggu
Antara kau dan aku adanya persamaan
Untuk cinta bersemi nanti

Andai ada di hatimu...
Ruang cinta itu
Kan ku simpan anugerah
Ke akhir hayatku

Menanti pasti...

1 comment:

tipahvogue said...

abg long, tq for everything ya!!! muaacchsss...cayang abg long!!! :D