Rokok Batang Besar

11 September 2007

I was really not in the mood to do anything fun (or hu-ha) today. Cycling after office pun malas. Dinner with gang pun malas.

RMM belanja lunch tadi kat Coca Restaurant, BSC. Thanks RMM. And seperti biasa, I managed to injure myself when dealing with 'hot' items. Melecur ibu jari aku terpegang periuk steamboat yg panas menggelegak tu. Dua minggu lepas aku melecur kena seterika kat rumah. Apa la nak jadi!!

Mulanya aku bercadang nak ambik cuti besok. Tetiba boss called cakap yg besok he'll be on leave and my peers will also be away
. So, I have to take charge of the department tomorrow. Tak dapek lah nak cuti. Sebab takde mood, I cancelled dinner plan with the gang. Maybe we will do a buka puasa get together.

Nevertheless, dalam pukul 7 macam tu, aku dengan KKY decided to go dinner together. Walaupun takde mood, makan tetap kena makan kann...AAA pun available, so invited him to join as well. We had dinner kat Bora Asmara. When we arrived, ramai la pulak orang malam ni. Mungkin sebab dah nak puasa, banyak orang buat group outing or family gathering.


After dinner, we had coffee. AAA wanted to try their cigar. So we all panggil la waitress coz AAA wanted to order Numero 5. Bila AAA tanya samaada kat sini ada jual rokok or not to the waitress yg ayu bertudung ni, waitress tu jawab, "Bang, kat sini rokok yang batang besar adalah". Aiyoo...terkedu all of us, sambil menahan gelak. AAA ordered Numero 5. Lepas je waitress tu blah, berdekah-dekah we all gelak. Kesian betul. Aku plak, ordered Pisang Goreng Bali with Ice Cream for dessert. Lepas dinner, KKY hantar aku balik. Thanks KKY! (despite pengalaman ngeri sangkut kat tol 3 kali malam tu...:p)



No comments: