The News is Out

10 September 2007

Hari yg sibuk. Terkejar-kejar ke sana ke mari. Banyak betul memos and inputs to be cleared.

Aku keluar lunch dengan KKY after seminggu tak borak, just to catch up on what has been happening for the past one week. Initially, we wanted to go to Ayam Kampung Cheras (lagii??), tapi sebab jalan jam bangat, terus we all menyimpang ke Ikan Bakar Tanglin.

Boss aku panggil petang tadi... ingatkan pasal keje. Rupanya the department has received the transfer letter from HR. Yes folks, it is now OFFICIAL that I'll be leaving my current department effective 1 October 2007 for 2 years. Hint: Most likely I have to move up to tingkat 18. I guess, sepanjang Ramadhan ni, I'll be busy transitioning ke tempat baru ni.

After office, aku lepak dengan MZ kat Cafe. Then jumpa Y kat surau sebab nak kasi coklat untuk anak dia yang aku beli kat Langkawi. 8:30 malam, aku dengan RS keluar ke Bangunan MARA for dinner....apa lagi... makan our favorite meehun sup lah. Sampai rumah dah 11:30 malam...zzz


p/s: Happy birthday buat sepupu aku Kak Lydia yang menyambut hari lahir yang ke 40 hari ini.

No comments: