Dari 'Legend' ke 'Legend'

23 September 2007, Sunday

Today I had another round of negotiations in the morning. Walaupun semalam tak cukup tidur, aku gagahkan juga ke 'that virtual hotel'. Hari ni ada joint session. All went well. Negotiations ended a
t 1:00 p.m.

Lepas tu aku ambik cab ke Suria KLCC. Heran pakcik cab tu bila aku cakap aku nak ke KLCC sebab
jarak antara hotel dengan KLCC tu cukup dekat. Perlu ke aku nak jalan tengah hari rambang ni... ambik cab larr...

Takde benda pun yang nak dicari. Saje pusing-pusing. I quite like this one jacket and bag kat Zara. Kat Isetan pun ada a few items yang menarik. Seperti biasa, aku terjebak beli bag. Kali ni kat GAP.
Lepas tu, aku balik rumah.

Petang ni aku janji nak berbuka puasa dengan RS. Lagipun aku nak buat keje sikit kat office. Besok ada brainstorming session dengan pihak atasan. So kena prepare sikit. Sampai rumah, aku nap kejap sebab dah letih sangat. Kat luar hujan lebat, so lagi nyenyak lah aku tido.

Lepas sejam tido, aku mandi and bersiap ke office. I also wanted to send my shoes for repair and polishing kat Sogo. Lepas singgah Sogo for about 15 minutes, aku masuk office. Walaupun petang Ahad, ada 2 colleagues yang sibuk berkerja... rajin betul.

Memula aku ingat nak pegi Quality Hotel for buka puasa. Tapi hati ni berat nak ke Legend Hotel sebab haritu I quite liked dia punya spread. I called the Legend Hotel to make reservation. Dalam 6:25 p.m., aku dengan RS ambik LRT ke sana. So minggu ni bermula dengan buka puasa kat Legend dan berakhir jugak dengan buka puasa di Legend. Lepas ni pergi tempat lain lah pulak...

Aku makan sikit je sebab aku rasa perut aku dah masuk angin. Aku cuba serba sedikit, dari kerabu, murtabak, popiah basah, beriani gam and dessert. Bila nak makan lagi, rasa dah tak boleh masuk. Nak muntah pun ada. Rasa macam nak demam pun ada. Gelak si RS tengok keadaan aku. Sembahyang pun rasa macam tak sempurna jek.


Then we went back to Sogo untuk ambik kasut aku. Aku masuk office and buat keje sampai 10:30 malam. Takut gak sorang-sorang kat situ...kot-kot lah. 10:30 sharp, aku ciao.


7 comments:

ukanera arenaku said...

aiyo, bro. sedapnya!
yum... yum... yum...

Must Not Be Named said...

Aiyooo... encik Arenaku... Perlu ke now ada mirror image of arenaku=ukanera? sekian....

How's life over there?

AdanyaKauUntukku said...

selamat hari raya

ukanera arenaku said...

I'm doing ok now, but still struggling with the unpredictable weather.

Selamat Hari Raya Aidilfitri, bro! Maaf zahir dan batin. Have a safe journey home to Perlis!

looka80 said...

one of ur fan. really enjoy reading ur blog. i think im gonna start a blog as well. but nothin' to write about. hmm..

my e-mail add : musim_melayu@yahoo.com

AdanyaKauUntukku said...

'O' update pasal rayaaaaaa

Must Not Be Named said...

Hallooo people...I'm back. Tak sangka pulak ada fans. Will continue blogging....cheers