What A Show!

21 July 2007

Today, I spent the entire morning 'lepaking' at home... It was peaceful, relaxing and free from the "kalut-ness" of office environment.

HA and I planned to meet at 2:00 p.m. kat Planet Hollywood (PH) ... yelah kan hari ni party with Dayang. Sila rujuk entry terdahulu kalau nak tahu cerita on this. Mula-mulanya aku planned to have lunch kat PH.... tapi sebab table semua dah fully booked (despite advice by PH yg suruh aku datang sejam awal kalau nak table... hampeh) so aku ngan HA decided to lunch kat Societe, Lot 10.

Lepas lunch and pusing2 Lot 10, we made our way to PH. True enough, punyalah ramai manusia yg datang nak tgk show. Bebudak office pun ramai,... sure kecoh kalau gambar aku kat PH ni
keluar in one of their blogs...he he... tak kisah lah, takkan lepak tgk concert pun nak bising.

And what a show it was! Memang entertaining walaupun bermula agak lambat. She sang a
number of songs from her latest album, Dayang 2007. I thoroughly enjoyed her rendition of 'Listen' (penyanyi asal Beyonce)... nampak Dayang begitu lega sebab tak terkuchil nyanyi lagu ni...haha...

Kalau tak silap aku, ni dah kali ke 3 aku tgk Dayang performed kat PH. While nobody can deny yg Dayang can really sing, what impressed me the most is her ability to communicate with her fans. Memang terhibur aku petang tu dengan telatah Dayang and her fans... aku ngan HA berdiri kat tangga je coz malas nak membelah lautan manusia kalau nak get closer to the stage.

Habis je show, we went to Yow Chuan Plaza (YCP) coz aku nak cari barang sikit... HA m
emborong sakan kat Timberland Warehouse Sale.... aku tak beli benda, sebab benda yg aku nak either takde, or kalau ada pulak, takde size...sekian!! Habis shopping, perut pun dah berkeroncong....so pegi lah cafe kat YCP ni... lepas makan. HA sent me home.

Sampai rumah, after Maghrib and all... aku just lepak coz dah malas nak keluar. Memandangkan aku ni memang kaki wayang, so aku pun layan movie Mr Brooks. Malas nak komen, cukup kalau aku cakap movie ni aku kasi rating B-.

No comments: