Party with Dayang

18 July 2007

Pukul 1:10 a.m., (ada sms masuk, terjaga sekejap)…. Marah pun ada, rasa guilty pun ada….ini semua gara2 incident haru-biru malam tadi.

4:30 pagi, terjaga lagi….baru masuk tido dalam bilik… harus lah lambat ke office (walaupun tiap2 hari lambat…regardless)

Work went on as usual…nothing to talk about.

Lunch kat Sogo with AFA and HA. Aku terjebak beli CD Atilia…memang lah kaya kedai CD tu dengan aku punya investments…selalu sangat. Atilia ni anak Salamiah Hassan. Suara sedap. Lagu2nya aku belum layan betul2, so I can’t really comment. Once dah ripped and masuk ipod, baru senang nak layan…

Aku juga ambik kesempatan lunch untuk membetulkan keadaan haru-biru semalam, dengan menghantar 1 sms…. Problem solved and crisis averted! I just hope that I don't have to go through this again :(

Cycling pun tidak hari ni sebab ada plan lain, lagipun hari hujan…. Perlu ke nak susah-susahkan diri?

Janji dengan Sir-Man (SM) to meet up with him kat Planet Hollywood for dinner kul 9 p.m. Waited for taxi kat Sogo sampai kebas2 kaki….taxi sikit, org punyalah ramai..perrggh!! tak larat aku nak tunggu. Ended up ambik LRT and Monorail to Bukit Bintang.

Aku belasah chicken and rib combo, SM makan some black pepper stuff. The whole reason I was there not so much sebab aku suka makan kat situ…but sebab nak beli ticket utk show Dayang this Saturday. Dapat pun beli 2 tix!! I’ll be going to the show dengan HA (my concert partner – kalau ada show/concert memang HA lah jadi peneman).

Sape SM ni? SM ni kawan kepada kawan aku. He applied for a job kat my organisation and now HR dah called for assessment session…(donno the right term). Dia a bit worried lah about his chance. I believe he's capable given the right exposure and guidance. So aku tolong2 lah sikit to prep him up for the assessment session on 19 July 2007. All the best bro!



1 comment:

Rizal Rizal said...

Thank you for getting the tixs bro!. Can't wait to groove with Dayang!

HA