Taking Time Off...

25 July 2007

I took morning half day leave today. Saje je. Nak berehat... rasa kepala macam dah berserabut... banyak sangat benda nak pikir... work related mainly. So masuk keje dalam pukul 2 p.m. Petang ni adalah hari pertama seminar yang section aku and our training centre co-organised. Tak banyak yang belajar today, sebab banyak introduction... tapi aku rasa it was good for those who are new to the subject of trade negotiation. For besok and lusa, more substantial topics will be discussed.

Lepas office, aku ngan AFA janji nak dinner kat Sogo... I promised him lunch haritu tapi dia ada hal... so tukar dengan dinner lah... We went to the Thai restaurant kat Tingkat 6. Ordered dalam 4-5 jenis lauk, but makan 2 orang jerr.... bley?

Post dinner, I told AFA yg aku nak shopping sket... nak cari tie. AFA t
eman sekejap, and he then cabut. Aku continued with my shopping until it was time for Sogo to close for the day. Setelah jenuh semalaman kat Sogo...berikut adalah hasil pencarian aku... haha. Memanglah terjebak...kalau ikutkan nak cari satu tie je...

Balik rumah, mandi dan sebagainya...terus pulak bergegas keluar untuk jumpa Mus, sebab dia dah buat proposal insurance aku.... tapi bila aku tanya follow up questions on the proposal... ala-ala gagal nak jawab pulak... hampeh... terus hilang keyakinan aku nak membeli... sekian. Balik rumah, streamyx pulak down...so tido je lah.

1 comment:

Rizal Rizal said...

Aku rasa shirt2 tu semua macam hang dah pernah pakai...The blue tie is really nice..again bukan dah ada juga ke?..hehehe