Wedding Invitations

31 May 2008

Banyak bebenor wedding invitations musim cuti sekolah ni. Aku ni bukan le rajin sangat nak ke wedding ni... not so much sebab aku ni "the most eligible bachelor" (perasan!!), tapi malas sebab wedding selalunya macam kelam kabut sikit. Lagipun I don't quite like tempat yang penuh sesak...agoraphobic kot.

So, what I normally do is just beli hadiah. Kalau dah tak tau nak beli apa, aku kasi gift voucher jerr... pandai2 lah korang beli apa yang perlu.


Hari ni aku quite free-mree. Kebetulan pula, ada satu wedding and ada gang yang nak pegi, so, aku gagahkan lah juga diri untuk pergi. Lagipun dah tuan punya badan sendiri datang jemput aku kat office. Tempat kenduri pun dekat je...

Time to go now....ciao!

3 comments:

looka80 said...

im not much of a wedding 'goer' too. hehe..

Lela Majnun said...

came across ur blog.
Sincere writings i might say.

Must Not Be Named said...

Thank you for visiting! :-D