Oh! How I Wish....

18 May 2008

Oh! How I wish....

There are more than 24 hours in a day so that I could do things that I like more often and frequent. But the reality is... hidup ni busy...busy...busy....

Dah bersawang blog ni aku tinggalkan for more than a month. I am now trying to revive my blogging practice. Tengoklah cemana...

Nothing much has happened since my last entry. Cuma in addition to daily work yang bertimbun-timbun, sekarang ni dah mula sibuk preparing for the big five-o anniversary next year. Occasionally , ada lah keluar dengan "gang lepak", the most recent pegi tgk "Iron Man". There's also a new lepak place (Ampang Waterfront) not too far from where I live... so selalu jugak le ke sana untuk dinner on weekdays or lunch di hujung minggu. Aku selalunya lepak kat Kopitiam or Sari Ratu. Di sini jugak ada banyak furniture store, lighting shops, interior design shops, etc. So menarik lah juga untuk cari ilham.

Semenjak dua menjak ni asyik berminat cari lampu... table and standing lamps. Bulan ni saja dah beli 3 biji lampu that cost me close to RM2k. Now tengah cari satu lagi lampu for my book rack. Maybe I shud pay a visit to Ikea...dah lama tak pegi.

I figured, minggu ni aku just nak relax. Time like this is so precious... inilah masanya nak baca buku, magazines and watch dvds.

Recently I just bought a new Samsung 40-inch LCD TV.... tak mahal sangat. Just RM4,500. must say that this purchase was not really planned. Tetiba je rasa macam nak tukar tv, and aku harrassed salesman tu suruh hantar ke rumah immediately... Poyo gilerr. But anyhow, memang berbaloi :-p

1 comment:

Jocko said...

perghhhhhhhhhhh
bulat bijik mata aku tgk 40inch Plasma... best tgk EURO 2008 nih...