Another Hectic Day

9 November 2007


Busy sangat harini. Di sebelah pagi ada meeting dengan satu association ni… petang pulak ada meeting dengan this guy yg beria-ia nak jumpa sebab ada hal besar katanya. Takde issue pun sebenarnya dia ni…hampeh. Habis appointment dengan this guy, bergegas to clear my in tray + kena buat several calls to resolve some issues.


Tadi, lunch pun keluar lambat. Dah pukul 1 pm lebih. Ke Masjid India je jawabnya. Then bergegas balik lunch kat Kupang.

Nampak gayanya harini pun aku gagal lagi turun gym. Nasib baik hari Ahad ni dah janji nak main badminton dengan gang biasa.

Sebab aku ada lagi outstanding work yang perlu diselesaikan malam ni, I decided to go for early dinner (yang tak berapa early ni) and to come back to office after that.

Before aku keluar dinner, aku called Mr Tan dulu, aku punya dedicated taxi driver. Besok nak kena pegi Sunway Lagoon pagi-pagi buta. Nasib baik Mr Tan free besok.

Aku ajak si RS dinner. Cepat je dia setuju sebab dia pun nak keluar hantar images to be printed kat Pertama Complex. Lepas pegi Pertama, aku ngan RS ke Gerai di bangunan Mara tu. Tetiba aku teringin pulak nak makan nasi lemak daun pisang kat situ. Katanya, berlaukkan sambal telur dan ikian bilis. Aku dengan RS pun ambik lah sorang satu. But of course, takkan nak makan itu aje… mau kebulur malam karang. So we ordered bubur nasi as well + ABC.

Nasi lemak tu rasanya OK… tapi yg karutnye tu… adake ikan bilis dia ala-ala sprinkle kat atas je…? Dia ingat daun bawang ke? Memanglah cepat kaya kalau bisnes macam ni.

After dinner, aku balik ke office and sambung keje sampai 10 lebih. Sampai rumah dah dekat 11:30 p.m. Besok nak kena bangun awal pulak… Alahai!

1 comment:

ukanera arenaku said...

bro, a photo or two would be so helpful!
:)